Familia Hyundai N se mărește. Noul membru se numește Hyundai i30 N Line, iar producătorul sud-coreean promite – cu ajutorul unui clip amuzant – că este “iute ca sosul chilli”. Mașina va ajunge în showroom-urile din Europa în această vară.
Pentru a sublinia firea distractivă a noului i30 N Line, Hyundai a produs un clip de aproximativ 50 de secunde, al cărui slogan este “Hot like chilli” (“Iute ca sosul chilli”). Filmul îl arată pe fostul pilot de Formula 1, Gabriele Tarquini, manevrând mașina și poziționându-se astfel încât sosul chilli să curgă exact în burger-ul pe care îl scoate pe geam.
Spre deosebire de i30 N și Veloster N, Hyundai i30 N Line nu este o mașină sport, deși elementele aerodinamice exterioare ne-ar putea convinge să credem că este. Astfel, clienții care aleg această versiune primesc un motor pe benzină de 1,4 litri, care produce 140 de cai putere și 242 Nm sau unitatea diesel 1.6 CRDi cu 136 de cai putere și 280 Nm (300 Nm în cazul versiunii cu transmisie automată cu dublu ambreiaj). Sunt valori care îl poziționează pe Hyundai i30 N Line departe de i30 N cu 275 de cai putere.
Mașina vine cu suspensie și frâne noi, dar și cu un motor cu setări diferite, care fac dintr-un i30 obișnuit o mașină mai distractivă. În partea frontală, compacta sud-coreeană a primit accente cromate, jante din aliaj de 18 inci, disponibile în premieră în gama i30 și un logo pe aripile față care confirmă că avem de-a face cu un model special, fratele mai mic și mai blând al adevăratelor versiuni N. Mașina aleargă pe anvelope PS4 Michelin.
La interior, regăsim scaune N cu suport lateral îmbunătățit, pedale din metal, un volan îmbrăcat în piele perforată și un schimbător N, pentru o experiență emoțională. Hyundai trece și în contul modelului N Line interiorul practic și confortabil al modelului standard.
“Considerăm că acest pachet de design și de tehnologie va arage tot mai mulți clienți noi pentru brand-ul Hyundai în Europa”, susține Vicepreședintele diviziei de Marketing și Produs de la Hyundai, Andreas-Cristoph Hofmann.