Cine suntem

Picture1

AutoExpert este astăzi nucleul celui mai important Motoring Media Grup din România, cu adresabilitate către un larg spectru de cititori – de la pasionații care judecă automobilul emoțional (revista AutoExpert și www.autoexpert.ro) la raționalii care gestionează mașinile de companie (revista FloteAuto și www.floteauto.ro), de la iubitorii de adrenalină (revista MotorXpert și www.motorxpert.ro) la pasionații de libertate pe ape (revista YachtExpert și www.yachtexpert.ro), sau de la femei (www.missauto.ro) la copii (colecția AutoExpert Junior). Se adaugă un larg numar de ediții și proiecte speciale, de ghiduri informative și educative, totul într-un efort constant pentru a fi utili cititorilor noștri și pentru a contribui la dezvoltarea corectă a piețelor specifice.

Prin parteneriatul cu grupul italian Editoriale Domus, avem acces la informații globale, la experiența unei rețele de parteneri din 18 țări importante, de pe aproape toate continentele și la proiecte interesante. De asemenea, suntem și furnizori de articole interesante, având ca subiect specificul românesc. Deocamdată, avem 4 binoame bine definite – AutoExpert – Quattoruote, FloteAuto – Tutto Trasporti, MotorXpert – Dueruote, AutoExpert Junior – Quattroruote Junior ăi ne dorim să extindem colaborarea.

Florin Micu – Publisher AutoExpert Media

lkkjActivează în presa auto din 1994, a dezvoltat numeroase proiecte editoriale, a educat oameni și a construit echipe, a fost ales “Jurnalistul Auto al Anului”, este fost președinte și actual membru în bordul Asociației Presei Auto din România și membru în juriul care alege “Mașina Anului în România”. Trecerea in noul mileniu coincide cu demararea proiectului AutoExpert, care s-a dorit din start o revista auto “Made in Romania” si pentru romani. Firesc, de aici s-au dezvoltat constant proiecte noi.

logo Miss Auto

Noi suntem blonda și bruneta de la Miss Auto, Doinița Stanciu și Elena Luchian. Uneori ochelariste, alteori sufletiste, dar întotdeauna pasionate de mașini. Suntem “miss-ele” care au de gând să le facă pe cele ca ele, care nu au fost niciodată nici ingineri, nici mecanici, să se simtă dive la volan.

Pantofi sport sau stiletto, blugi boyfriend sau rochie de seară, chiar nu contează ce purtați. Important este să știți ce să faceți cu mâinile pe volan și cu picioarele pe pedale. Adio, glume misogine despre femei care au nevoie de spațiu pentru un TIR ca să parcheze o buburuză!

Miss Auto vă aduce cele mai noi povești din lumea auto, cele mai folositoare sfaturi pentru șoferițe, dar și teste auto într-o abordare nouă, pe înțelesul celor care nu au venit pe lume știind totul despre motoare, punți, cuplu și amortizoare. Așa că doamnelor și domnișoarelor absolvente de Litere, Limbi Străine și Filologie, haideți să ne facem de cap! Respectând regulile de circulație, evident.

Puneți-vă centura de siguranță, plecăm la drum!

received_10210385094918632Doinița Stanciu

Doinita Stanciu este mezina echipei. Adoră bancurile cu blonde, ea fiind una dintre ele, și rade cu poftă ori de câte ori aude unul.

A absolvit Facultatea de Jurnalism și un masterat în publicitate și comunicare mediatică. Este curioasă și veselă, găsind în orice lucru partea pozitivă, adunând în jurul ei o mulțime de prieteni.

Ce face pentru Miss Auto? Scrie articole, interviuri, dezvoltă noi colaborări, menține relația cu partenerii media și multe altele. Este omul care vrea să le facă pe toate într-o singură zi. Răbdarea nu o caracterizează. În schimb, entuziasmul ei este molipsitor, reușind de fiecare dată să mobilizeze echipa în direcții pozitive.

Este cea care aduce plusul de culoare și veselie într-o redacție uneori prea serioasă.

Elena LuchianVolkswagen Golf facelift

Absolventă de Jurnalism, cu experiență de 13 ani în televiziune și vreo 3 în online, cu o slăbiciune pentru tot ce mișcă în lumea auto, Elena Luchian are o mașină preferată. O dată la o lună. Nu spune preferata ei de acum, pentru că sigur se va schimba la unul dintre testele următoare.

Ar diseca mașinile ca pe broscuțele de la ora de biologie (nu a făcut asta niciodată, dar sună bine) și ar conduce de la București până la Lisabona în continuu fără să se plictisească. Dar pentru că, la naiba, nu e robot, deja caută cazare la hoteluri prin capitale europene.