O cântăreață rock a postat pe Twitter despre problemele pe care le întâmpină la mașina sa Tesla, iar șeful companiei, Elon Musk, i-a sărit în ajutor. Sheryl Crow nu putea ieși dintr-o parcare, pentru că nu vedea nicio informație pe display-ul mașinii.
Artista în vârstă de 57 de ani a cerut ajutor pe Twitter de la cei care se pricep la tehnologie: “Ajutor! Cine știe ce trebuie să faci atunci când ecranul Tesla devine negru, iar opțiunea Reset nu funcționează? O dai înapoi și ți se returnează banii?”, a scris Sheryl Crow pe rețeaua de socializare. Postarea sa a fost însoțită de hashtag-urile #Tesla și #stuckinaparking lot (#blocatăînparcare).
Ce mașină va conduce agentul 007 în următorul film James Bond?
Peste 1.000 de useri i-au răspuns. Printre ei s-a aflat și directorul executiv al companiei Tesla, Elon Musk. “Trebuie să schimbi setarea ecranului de la modul Night la modul Auto”, a fost recomandarea salvatoare a acestuia, care i-a explicat: “Modul Night cu 0% luminozitate este, de fapt, prea întunecat pentru a permite utilizarea pe timp de zi. Până la urmă, este exclusiv vina noastră. Vom actualiza soft-ul astfel încât acesta să poată fi utilizat în orice condiții.”
Sheryl Crow a anunțat că soluția recomandată de Elon Musk a funcționat și le-a făcut celor de la Tesla o sugestie pentru ca sistemul să funcționeze mai bine. Musk i-a dat dreptate: “Sunt absolut de acord. Aplicația mobilă Tesla ar trebui să aibă toate butoanele pe care le are display-ul central al mașinii, pentru ca telefonul să poată funcționa ca o soluție de rezervă completă.”
Sheryl Crow a mărturisit pe Twitter că fiul său fusese cel care modificase setările. “Cu siguranță, ar fi fost de ajutor dacă ar fi intervenit el”, a glumit artista.