Intimidant, ușor de condus și premium din cap până-n picioare. Sunt cărțile jucate de cel mai mic membru al familiei X de la BMW. Noul BMW X1 facelift vine acum cu un look nou și speră să joace aceleași cărți câștigătoare care l-au făcut un bestseller. Ce șanse are?
Operația plastică a vizat partea frontală, care primește o grilă mai mare, redesenată, îi asigură o atitudine intimidantă. Aceasta este flancată de faruri mai înguste, iar sub ea se află o bară cu faruri de ceață integrate și prize de aer cu dimensiuni mai generoase.
Test drive BMW X1 – Am fugit cu bodyguard-ul în lume
Apare acum și proiecția logo-ului X1 din oglinda laterală de pe partea șoferului, atunci când mașina este descuiată.
Sunt disponibile și trei culori exterioare noi: Jucaro Beige metallic, Misano Blue metallic (exclusiv pentru versiunea M Sport) și BMW Individiual Storm Bay metallic, dar și jante cu model nou.
În momentul lansării pe piață, în vara acestui an, noul BMW X1 facelift va putea fi comandat cu unul dintre motoarele cu trei și patru cilindri cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, toate în conformitate cu noile norme de poluare EU6d-temp. X1 sDrive16d și X1 xDrive25d se supun deja normelor EU6d. Nu mai puțin de 16 combinații de motoare și transmisii vor fi disponibile în gamă.
BMW X1 sDrive16d oferă 116 cai putere și este cuplat fie la o transmisie manuală cu șase trepte, fie la una automată cu șapte trepte și dublu ambreiaj.
BMW X1 xDrive25d vine cu 231 de cai putere și un cuplu de 450 Nm, pentru un sprint de la 0 la 100 km/h în 6,6 secunde.
BMW X1 xDrive25i are tot 231 de cai putere, dar transmisie Steptronic cu opt trepte și gonește de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde.
Apare în gamă și primul plug-in hybrid, sub capota versiunii BMW X1 xDrive25e, echipat cu o baterie cu o capacitate de 9,7 kWh și autonomie electrică de peste 50 de kilometri. această versiune va intra în producție în martie 2020.
La bord, X1 va primi cusături contrastante și covorașe cu margini colorate pentru xLine, Sport Line și M Sport. Sunt disponibile și trei noi tipuri de tapițerie.
Informațiile sunt redate pe ecranul de 6,5 inci al sistemului Control Display, 8,8 inci, dacă viitorul posesor de X1 alege și navigație sau 10,25 inci dacă bifează căsuța pentru Touch Control Display. Acesta poate primi comenzi vocale, tactile sau prin intermediul controller-ului BMW iDrive.
O noutate la X1, locurile spate pot glisa individual cu 13 centimetri. Bancheta se poate plia 40:20:40. Pe lista de opțiuni se regăsesc operarea automată a ușii portbagajului și Comfort Access, care asigură deschiderea fără folosirea mâinilor.