Claims Tracker, serviciul care informează clienţii Allianz-Țiriac în timp real

Allianz-Ţiriac pune la dispoziţia clienţilor săi persoane fizice serviciul Claims Tracker. Claims Tracker oferă informații despre starea dosarului de daună Casco, a reparaţiei autovehiculului, dar și multe alte informații utile precum durata reparației sau costul acesteia.

Te-ar putea interesa si

Proteste împotriva noii fabrici Tesla. Află motivul

Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă, precizează Allianz-Ţiriac.

Claims Tracker, serviciul care informează clienţii Allianz-Țiriac în timp real

Avantajul cel mai mare este acela că pune la dispoziția clienților informații în timp real.  Pentru a avea acces la acest serviciu, clienţii care deţin asigurări Casco trebuie să completeze declaraţia de daună pe site-ul Allianz-Ţiriac, la secţiunea dedicată.

Un alt avantaj al acestui serviciu constă în urcarea documentelor direct din Claims Tracker. În acest mod, clienții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sucursală în acest scop.

De asemenea, clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeaua de service-uri auto partenere pot fi informaţi despre data la care se finalizează reparaţia.
Sursa

Adaugati comentariu