Top 10 mașini de fugit în lume, testate de MissAuto

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

A venit momentul bilanțurilor, așa că trecem și noi la treabă. Am ales câteva mașini pe care le-am condus și cu care am fugi oricând în lume. Și acum întrebarea: mergeți cu noi și în 2019? Top 10 mașini de fugit în lume, testate de MissAuto.

  1. DS 7 Crossback

    DS 7 Crossback (7)
    Foto: Bogdan Paraschiv

Nu e o geantă Louis Vuitton. Nu e nici vreo rochie Chanel. Nici măcar un parfum Givenchy. Este DS 7 Crossback, flerul francez care a primit roți și motor și toate detaliile haute couture care au avut loc între ele. Am luat la test mașina cu care merge președintele Franței, Emmanuel Macron. Am testat DS 7 Crossback. Am fost președinte pentru o zi.

  1. Land Rover Discovery

    Land Rover Discovery
    Foto: Bogdan Paraschiv

Imaginația naște monștri și avem în fața ochilor un monstru aristocrat: Land Rover Discovery. Premium din cap până-n picioare, dar fără a fi prea prețios, mai ușor și mai spațios ca niciodată, Discovery, aflat la a cincea generație, păstrează tradiția off-roader-ului pur-sânge și reinventează segmentul.

  1. Mercedes-Benz Clasa E

    Mercedes-Benz-E-Class-18
    Foto: Bogdan Paraschiv

Este un S-Class mai mic. Este un C-Class mai mare. Acestea au fost reacțiile când a venit pe lume ceea ce inginerii de la Mercedes numesc “cea mai inteligentă limuzină business construită vreodată”. La un an de la apariție, Mercedes-Benz E-Class era încă la ani lumină de rivalii din segment. Dar BMW Seria 5 a venit tare pe turnantă.

  1. Rolls-Royce Ghost

    Rolls Royce Ghost 09
    Foto: Adrian Cobzașu

Deschizi ușa. În slow motion. Aștepți un scârțâit care nu mai vine. Intri. Aștepți să auzi pași în urma ta. Ușa se închide după tine. Tresari. Te așezi în fotoliul din piele bej. Bine ai venit. Te afli în castelul bântuit Rolls-Royce Ghost.

  1. BMW X5 M50d

    Noul BMW X5 M50d (23)
    Foto: Adrian Cobzașu

Face pe durul. Știu, știu, are tot dreptul. Un macho car cu o grilă colosală, furios din cale afară, de parcă a uitat să-și ia Distonocalmul. Din profil, arată ca un bodybuilder pe steroizi, care își încordează mușchii. Linia mediană care brăzdează portierele urcă acum spre aripa spate. Modelul de test este echipat cu cele mai mari jante pe care le poți pune pe un model de serie, de 22 de inci.

  1. Ford Mustang GT

    Ford Mustang 2
    Foto: Bogdan Paraschiv

Vine. Îl auzi? Ascultă cu atenție. Urlă. Îi vezi silueta solidă în zare. Inspiră foc și expiră fum. Emană un tupeu infailibil prin toți porii lui de fiară sălbatică. Este un balaur? Este un cal sălbatic? Este un avion? Ba este Ford Mustang cu motor V8 de 5.0 litri. E un monstru pe șosea, un cal sălbatic care își aruncă dresorul din șa într-o fracțiune de secundă de neatenție.

  1. Audi Q5 2.0 TDI

    Audi Q5 (1)
    Foto: Adrian Cobzașu

Am Q-lit de la birou ca să fug în lume cu Audi Q5. Are o alură atletică și o atitudine sobră, are cam 46.774 euro în bancă (da, este prețul de pornire al mașinii de test), iar sub capotă ascunde un motor diesel de 2.0 litri. Mă întrebați dacă are simțul umorului? Ei bine, veți înțelege dacă vă spun că pe mine mă distrează cei 190 CP, în timp ce calc pedala de accelerație.

  1. Mazda MX-5

    Mazda MX-5 (4)
    Foto: Bogdan Grigorescu

“S-ar putea să nu-ți placă mașina asta!”, mi-a spus toată lumea. “Este o mașină pentru bărbați. Este ușoară și agresivă, are direcția și accelerația într-un fel care nu le place femeilor.” Dar cred ca mi-au ascuns adevărul. Este de departe cea mai distractivă mașină sub 30.000 de euro pe care poți pune mâna. Când m-au avertizat că s-ar putea să nu-mi placă, nu m-au avertizat și că dă dependență.

  1. BMW M850i Coupe

    Test drive BMW M850i
    Foto: Bogdan Paraschiv

E lungă, e joasă, e lată și agresivă. E mașina pentru care am făcut pact cu diavolul. Nu mi-a cerut nimic la schimb. A zis că se mai gândește. Să vină să ia. Dacă mă prinde. Fug cu BMW M850i Coupe.

  1. Mercedes-Benz G 500

    Test drive Mercedes-Benz G 500
    Foto: Adrian Cobzașu

Dacă cei din autobuz te privesc de jos în sus. Dacă butonul de la orice barieră pentru care îți trebuie cartelă de acces e prea jos. Dacă orice bordură e doar o denivelare în asfalt, ești într-un G. Am avut la test cubul pe roți, un cub de lux cu personalitatea brută a unui off-roader: Mercedes-Benz Clasa G.

Adaugati comentariu