Pe 31 august, în AFI Cotroceni, s-a deschis cel de-al doilea magazin sub sigla grupului MODIVO din București. Pe o suprafață de aproape 400 de metri pătrați, multibrandul îi poartă pe clienți într-o nouă dimensiune a cumpărăturilor, care devin și mai plăcute.
Totul datorită utilizării celor mai noi tehnologii și a unui sistem propriu de comenzi. Conceptul inovator care combină lumea online cu cea offline, deja cunoscut în România, este foarte apreciat de clienți – de unde și decizia de a deschide încă o locație în București.
Noul magazin este caracterizat de tehnologia modernă. Numeroasele tablete permit comandarea și probarea unui anumit produs din gama epantofi.ro sau MODIVO. Personalul magazinului va livra articolele comandate direct clienților sau într-una din cele 4 cabine de probă spațioase. În interior, se află un ecran mare care permite accesul la funcțiile care facilitează cumpărăturile, cum ar fi schimbarea iluminării în funcție de ora din zi sau posibilitatea de a primi sfaturi profesionale din partea personalului nostru. Există 4.000 de produse disponibile pe loc. Întreaga gamă poate fi vizualizată pe tabletele menționate mai sus. Clienții pot alege dintre diferite branduri, inclusiv casual, premium sau sport, printre care adidas, BOSS, Gestuz, Guess, New Balance, Pinko sau Samsoe Samsoe.
Pe 31 august, în AFI Cotroceni, s-a deschis cel de-al doilea magazin sub sigla grupului MODIVO din București
Grupul MODIVO dorește să răspundă nevoilor clienților și să fie cât mai aproape de ei, spune Aleksandra Tomalska, director de retail. „Primul nostru magazin din România, situat în Mega Mall, este foarte apreciat de clienți. De aici și decizia pentru o altă locație în București. Recent am deschis primele magazine în Bratislava și Riga. În curând, vom deschide și alte magazine în diverse orașe din Europa.”
Datorită serviciului premium ,,Probează înainte de a plăti”, toți clienții au posibilitatea de a rezerva și de a comanda produse direct la AFI Cotroceni. La fața locului există, de asemenea, un scanner esize.me, care efectuează o scanare 3D a picioarelor, permițând o potrivire precisă a pantofilor în timpul cumpărăturilor.
Primul magazin de acest tip a fost deschis în toamna anului trecut în Mega Mall. Alegerea celei de-a doua locații din oraș nu este o coincidență. AFI Cotroceni este una dintre cele mai mari unități de acest gen din regiune, cu o suprafață de peste 90.000 de metri pătrați și peste 20 de milioane de vizitatori pe an. Pentru confortul clienților, sunt puse la dispoziție peste 2.500 de locuri de parcare.