Noul Suzuki Ignis, antidot la virusul SUV care a lovit România, sosește la noi cu prețuri pornind de la 9.450 de euro. Ca de obicei, Suzuki sparge barierele și tiparele și trimite pe piață un mini-crossover, o mașină între clase, mică la exterior și mare la interior.
Capabil să înfrunte jungla urbană, cu dimensiuni de compactă de oraș (numai 3 metri și 70 de centimetri în lungime), Ignis înfruntă cu mult curaj și drumurile grele, pentru că vine cu o gardă la sol minimă de 18 centimetri și tracțiune integrală 4WD.
Cu liniile sale angulare și simple și cu o parte frontală care arată forță și seriozitate, micul Ignis este, ca și best-seller-ul de la Suzuki, Vitara, ușor de personalizat. Nu mai puțin de 14 variante sunt disponibile pentru caroseria japonezei, care vine și cu 3 culori noi (Flame Orange Pearl Metallic, Neon Blue Metallic și Helio Gold Pearl) și cu 5 versiuni bi-ton, cu plafon negru, culorile de la interior fiind asortate astfel cu cele de la exterior.
250 de euro costă vopseaua metalizată care îl va îmbrăca pe simpaticul Ignis. Cine alege combinații în două tonuri va plăti 650 de euro.
Ignis își consolidează poziția de crossover cu dotări ca Hill Descent Control, care permite controlul vitezei vehiculului și menținerea unei viteze constante de 7 km/h fără a acționa pedala de frână, dar și sistemul Grip Control, care asigură un demaraj ușor în condiții de aderență scăzută.
Model | Preț |
Ignis 1.2 GL Dualjet 2WD | 9.450 EURO (TVA inclus) |
Ignis 1.2 GL+ Dualjet 2WD | 10.350 EURO (TVA inclus) |
Ignis 1.2 GL+ Dualjet ALLGRIP | 11.900 EURO (TVA inclus) |
Ignis 1.2 GLX Dualjet ALLGRIP | 13.350 EURO (TVA inclus) |
Sursă foto: CarAdvice.