Volvo S90 Ambience Concept – Mașina simțurilor va fi prezentată la Beijing

Volvo S90 Ambience Concept

Volvo S90 Ambience Concept este mașina simțurilor. Constructorul suedez lansează primul automobil care oferă experiențe senzoriale la bord, sincronizând senzațiile oferite simțului vizual, auditiv și olfactiv. S90 Ambience Concept va fi prezentat săptămâna viitoare la Salonul Auto de la Beijing.

Mașina are la bază modelul S90 Excellence cu o configurație cu doar trei locuri, la bordul căreia accentul se pune pe pasagerii aflați pe locurile din spate. Aceștia pot personaliza atmosfera din mașină prin intermediul unei aplicații descărcate pe smartphone pentru a alege una dintre cele șapte teme disponibile.

Volvo S90 Ambience Concept

“Ambience Concept duce luxul la un nou nivel prin materialele atent selecționate, creând o mașină care creează o conexiune cu simțurile tale”, spune Robin Page, șeful diviziei de Design de la Volvo. “Mașina explorează senzațiile pasagerilor la bord și le permite acestora să acționeze în funcție de dispoziție.”

Elementele vizuale transformă tavanul mașinii conform temei selecționate. Pe listă se regăsesc Northern Lights (Lumini nordice), Scandinavian Forest (Pădure scandinavă), Swan Lake (Lacul lebedelor), Archipelago (Arhipelag) și Rain (Ploaie), fiecare asigurând o atmosferă diferită, de la relaxantă la revigorantă. Există și o temă Nocturnal, pentru momentul în care pasagerii vor să se odihnească, dar și una Freedom, care asigură un plus de energie.

Sistemul audio al mașinii, Bowers and Wilkins, care include difuzoare în tetiere, sincronizează coloana sonoră cu tema aleasă, oferind o experiență acustică impresionantă. Fiecare temă este însoțită și de unul dintre cele patru parfumuri create de Byredo, care difuzează un miros plăcut prin intermediul unui orificiu aflat în consola centrală.

Volvo S90 Ambience Concept

S90 Ambience va fi prezentat în China sub forma unui concept, dar pachetul va fi disponibil la versiunea S90 Exccellence, mai întâi în China.

Peste 100.000 de mașini a vândut Volvo în China în 2017, piața asiatică aducând cea mai importantă contribuție la cifrele record înregistrate de constructorul suedez pentru al patrulea an la rând.

Adaugati comentariu