Dar mașina cui îi rămâne? Renault difuzează în întreaga Europă un spot publicitar care promovează SUV-ul Renault Kadjar fără ca mașina să fie… personajul principal.

Clipul de jumătate de minut arată un cuplu în pragul divorțului. Aflați la bordul unui Renault Kadjar de culoare Rouge Flamme (390 de euro în gama Renault), cei doi își împart averea:

“Eu păstrez mobila!”, spune ea, nervoasă.

“Eu păstrez câinele!”, este replica lui.

“Cum rămâne cu casa de pe plajă?”, întreabă ea.

Soțul virează brusc, iese de pe drumul cu asfalt, înfruntă o potecă de munte, pentru a ajunge la… cuibușorul de nebunii, casa de pe plajă. După un episod care pare să le aducă împăcarea, cei doi vor ajunge tot în fața avocaților pentru partaj. Am înțeles cine păstrează mobila, câinele și chiar casa de pe plajă. Dar mașina? Noi n-am înțeles cui îi rămâne mașina!

Sunt inventivi cei de la Renault. Înainte de Halloween, și-au promovat SUV-ul cu ajutorul unui… zombie. Pentru că, nu-i așa, chiar și un zombie are viață ușoară la volanul unui Renault echipat cu sistem de parcare automată (Easy Park Assist). Păcat că i se cam… desprinde mâna din încheietură!