Au de suportat reguli stricte angajații de la Ferrari. Nu au voie să își cumpere mașinile care poartă în grila radiatorului căluțul cabrat decât dacă sunt piloții echipei de Formula 1.
Lucrează la ele toată ziua și, chiar dacă și le permit, nu au voie să le cumpere. Șeful departamentului de marketing de la Ferrari a dezvăluit regula internă conform căreia doar piloții echipei conduse de Mauirizio Arrivabene pot achiziționa un Ferrari nou-nouț. Ceilalți angajați nu au voie. Și nici chiar Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen nu primesc vreo reducere atunci când își comandă noul Ferrari.
Regula, spun șefii de la Ferrari, este, de fapt, una care îi protejează pe clienții cu dare de mână care își doresc să achiziționeze mașinile construite în serie limitată.
“Clienții noștri așteaptă timp îndelungat să primească mașina și nu ar fi frumos din partea noastră să le prelungim așteptarea, livrând mașini angajaților noștri. Politica noastră prioritizează clienții”, a explicat Galliera.
Colecționatul de bijuterii pe roți construite de Ferrari, Preston Henn, i-a dat în judecată pe italienii care l-au refuzat atunci când acesta a vrut să rezerve unul dintre cele câteva sute de LaFerrari Aperta programate să intre în producție.
Responsabilitatea lui Galliera este să se asigure că asemenea mașini produse în serie limitată nu sunt rezervate, pur și simplu, pentru clienții fideli, ci sunt considerate adevărate recompense de către aceștia, chiar dacă “darul” se plătește. Și uneori, un cont cu multe zerouri și o colecția vastă de modele Ferrari nu îl califică pe proprietar să cumpere un Ferrari.