Noul Porsche Macan S vine acum în familia crossover-ului german, cu motor V6 turbo pe benzină și filtru de particule, pentru a-și ocupa poziția de lider în vârful gamei.
Motorul V6 turbo cu trei cilindri, care se regăsește sub capota noului Macan S, livrează acum 354 de cai putere (cu 10 cai putere mai mult ca generația precedentă) și un cuplu maxim de 480 Nm (cu 20 Nm mai mult).
Echipat cu pachetul Sport Chrono, noul Porsche Macan S accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5,1 secunde, fiind cu 0,1 secunde mai rapid ca modelul pe care îl înlocuiește, și atinge o viteză maximă de 254 km/h.
Încercuiți diferențele! Porsche Macan facelift este un fel de Panamera
Farurile LED sunt standard, în timp ce sistemul Porsche Dynamic Light System Plus poate fi comandat opțional. Ca toate modelele Porsche din noua generație, inclusiv versiunea Macan standard, prezentată în vara trecută, și Macan S primește în partea posterioară banda luminoasă LED, care unește cele două stopuri, dar și sistemul cu ecran tactil de 10,9 inci, Porsche Communication Management.
Noul Macan S vine cu tracțiune integrală Porsche Traction Management (PTM), iar șasiul a fost optimizat pentru un comportament mai agil. Acum componente din aluminiu le înlocuiesc pe cele din oțel în cazul arcurilor pe puntea din față.
Direcția noului model este acum mai precisă, iar sistemul de control activ al amortizoarelor, Porsche Active Stability Management, suspensia pneumatică cu sistem de reglare al înălțimii și sistemul Porsche Torque Vectoring Plus sunt disponibile opțional pentru a oferi o dinamică și o manevrabilitate superioare.
Inginerii Porsche au lucrat pentru a-i oferi viitorului șofer de Porsche Macan S o senzație nouă la apăsarea pedalei de frână, care cântărește cu 300 de grame mai puțin ca aceea a generației anterioare. Cel aflat la volan poate simți acum cu precizie punctul de presiune.
Ca o mașină sport veritabilă, noul SUV primește discuri de frână mai mari, diametrul acestora crescând cu 10 milimetri, până la 360 de milimetri, în timp ce grosimea acestora a crescut cu 2 milimetri, până la 36 de milimetri. Opțional, Macan S poate fi comandat cu frâne ceramice compozite.
Tot opțional este și volanul GT sport, disponibil și la noul Porsche 911, prezentat în noiembrie, la Salonul Auto de la Los Angeles. Pachetul Chrono Sport aduce pe volan butonul Sport Response. Viitorul posesor de Porsche Macan S poate comanda contra cost și noul sistem Traffic Jam Assist, un parbriz încălzit și un ionizator.