Nissan a confirmat prelungirea parteneriatului cu UEFA Champions League pe o durată de încă 3 ani, o înțelegere care include și Supercupa Europei. Legendarul Gareth Bale a celebrat anunțul cu o prezență surpriză la o școală de fotbal din Madrid. Cei mici au învățat cum să dea gol ca Bale în finala din 2014, Real Madrid – Atletico Madrid 4-1.

Prelungirea acordului a fost semnată chiar înaintea debutului noului sezon de Liga Campionilor. Producătorul nipon va rămâne sponsor oficial al competiției până în sezonul 2020/2021. Este cea mai importantă investiție a japonezilor în sport.

Champions League rămâne cea mai vizionată competiție sportivă anuală de pe planetă, un total de 3,6 miliarde de telespectatori urmărind echipele de cinci stele în marile întâlniri europene. Numai anul trecut, finala dintre Real Madrid și Juventus Torino a atras o audiență de 160 de milioane de privitori la nivel global.

Nissan va continua să dețină drepturi asupra partidelor din Champions League și va avea acces la programele desfășurate înaintea meciului, producând și UEFA Champions League Goal of the Week.

Nissan este partener al Ligii Campionilor din sezonul 2014/2015. Japonezii investesc și în competiții de cricket, în Liga Canadiană de Fotbal, dar și în competiții între colegii și universități. Gareth Bale, Sergio Aguero și Andres Iniesta sunt ambasadori Nissan.