Hola, Arona! Așa arată SUV-ul de clasă mică de la SEAT

SEAT Arona (7)

Mezinul familiei SEAT a fost prezentat la Barcelona și vine pe lume ca rival direct pentru Renault Captur, Nissan Juke și mai nou, Kona de la Hyundai. Este primul SUV de clasă mică al producătorului spaniol.

Cu o lungime de 4.138 mm, o lățime de 1.735 mm și o înălțime de 1.543 mm, Arona este cu doar 8 cm mai lung ca noua compactă Ibiza și cu 10 cm mai înalt ca aceasta. Arona are la bază platforma modulară MQB-A0, rezervată de grupul Volkswagen modelelor de clasă mică, pe care este construit și Audi Q2 și urmează să se construiască și Volkswagen T-Cross.

SEAT Arona (4)

Micul SUV de la SEAT preia design-ul fratelui mai mare Ateca și vine cu faruri cu tehnologie LED cu o configurație identică. Standard, Arona aleargă pe jante de 16, dar opțional, sunt disponibile și jante mai mari, de 18 inci. Ca și la Reanult Captur și Hyundai Kona, spaniolii le dau clienților posibilitatea de a bifa culori diferite pentru caroserie și plafon, fiind posibile nu mai puțin de 68 de combinații.

Produs în Spania la Martorell, SUV-ul de clasă mică va ajunge în showroom-uri în noiembrie, cu patru niveluri de echipare: Reference, Style, FR și Xcellence. Versiunea FR beneficiază standard de suspensie adaptivă și permite celui aflat la volan să aleagă între patru moduri de rulare, care modifică reacția motorului, aa amortizoarelor și transmisiei: Normal, Sport, Eco și Invidiual.

SEAT Arona (8)

Seat Arona va fi disponibil cu noua unitate turbo de 1 litru cu 3 cilindri, în două versiuni de putere, 95 (transmisie manuală cu 5 trepte), respectiv 115 CP (cutie manuală cu șase trepte sau automată DSG cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte). Versiunea FR va fi propulsată de unitatea 1.5 TSI cu 150 CP, putere expediată către puntea din față prin intermediul unei cutii manuale cu șase trepte. Cei care preferă motoarele diesel vor putea alege dintre două variante: 1.6 TDi cu 95, respectiv 115 CP, ambele disponibile și cu transmisia automată DSG.