Înmatriculările de mașini Dacia în principalele piețe europene – Franța, Germania, Italia, Marea Britanie și Spania – s-au menținut în creștere la finalul primului trimestru din 2024. Cea mai mare majorare, în Italia (13,3%).
Rezultatele mărcii Dacia după primele trei luni din 2024 în piețele europene cu cele mai mari vânzări se mențin în creștere. Deși datele centralizate la nivelul întregului continent nu sunt încă disponibile, raportările naționale arată că marca românească, parte a grupului Renault a avut o perioadă bună, în ciuda efectelor negative ale stopării comercializării modelului electric Spring în Franța și a unui model Duster aflat în momentul critic al schimbării de generații.
Astfel, datele CCFA, arată că marca Dacia a fost înmatriculată în Franța, la finalul primelor trei luni din 2024, în 39.454 de exemplare. Valoare corespunzătoare unei creșteri cu 2,1%. Asta în ciuda faptului că, în martie, francezii au înmatriculat cu 9,2% mai puține mașini Dacia decât în aceeași lună din 2023.
În Germania, cea mai mare piață europeană, marca Dacia a înregistrat la finalul primului trimestru o creștere cu 13,2%. În perioada ianuarie – martie 2024, clienții germani au înmatriculat 18.563 mașini Dacia asigurând astfel mărcii o cotă de piață de 2,7%, mai mare decât cea de 2,3% din perioada similară a anului trecut și, mai important, peste cotele unor concurenți precum Citroen (2,3%), Fiat (2,3%), Kia (2,5%), Peugeot (2,1%), sau Suzuki (1%).
Citiți întreg articolul AICI