Constantin Nautics: Artă românească peste mări și țări

Brățările nautice Constantin nautics sunt accesorii care indiferent de sezon readuc stilul sportiv, elegant sau smart casual și dau o notă de nou și original în garderoba bărbaților și a femeilor.

Modelele de brățări sunt realizate din materiale calitative și rezistente la apă și temperaturi extreme.

Brățările au închideri din oțel, aur sau argint la care pot fi adăugate cristale Swaroski. Sunt accesorii de tip statement, care pot spune ceva despre personalitatea purtătorului – toate aceste elemente fac ca gama de brățări nautice să fie un „must-have” al cutiei cu accesorii masculine sau feminine.

Te-ar putea interesa si  Constantin Nautics – despre pasiune, vânt, vele și brățări

„Constantin Nautics”, livrează brățări nautice în peste 15 piețe din Europa, dar și în Australia sau America de Nord.

Țări precum Germania, Italia și Franța fiind cele mai importante piețe de desfacere, dar și țări precum Canada, Australia sau Belgia susțin brandul înregistrând vânzări semnificative.

Vânzările din București reprezintă aproximativ 40% din rulajele la nivel național, aici intrând atât cele online, cât și cele din magazinele fizice. Vânzările „Constantin Nautics” într-o zi normală variază între 150-200 de produse, dar în perioade precum Black Friday sau alte sărbători, acestea cresc de 4-5 ori, perioada de iarnă,
Noiembrie și Decembrie reprezentând cca 40% din totalul vânzărilor din an.

Pentru 2019 se estimează o creștere de peste 10% față de anul anterior.

Pe fondul unei veri prelungite, un apetit al cumpărătorilor pentru accesorii și un „Black Friday” mai optimist. Totodată și noile modele de brățări, culori, materiale sau tematica aleasa au contat la niște cifre mai bune.

Pentru „Centenarul României”, colecția creată special în culorile drapelului

Elementul autentic „România 100 1918-2018” atașat fiecărui produs, brățară nautică sau breloc, vânzările au explodat propulsând modelul „Centenar” pe primul loc în vânzări. Toate produsele sunt confecţionate manual și sunt creații originale ale brandului.

Anul 2018 a adus câteva schimbări de direcție, legând parteneriate cu magazine de tip „stop shop”, peste 120 de locații cum ar fi:benzinăriile Mol; cafenelele „5to go”; magazine din rețeaua B&B Collection sau locații din
grupul „Lagardère Travel Retail”, urmând ca în perioada următoare să se continue extinderea și consolidarea parteneriatelor. În prezent, compania își desfășoară activitatea în trei puncte proprii de vânzare – Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, ParkLake Shopping Center.

Citeste continuarea articolului pe YachtExpert.ro

Adaugati comentariu