Audi e-tron este personajul principal în noua campanie de promovare a constructorului de la Ingolstadt. Spotul publicitar va fi difuzat în timpul galei Premiilor Emmy, înaintea debutului oficial al crossover-ului electric.

“Nu noi am inventat mașina electrică. Noi doar i-am injectat ADN-ul Audi și l-am eliberat”, este mesajul transmis prin intermediul clipului cu o durată de un minut. Filmul poartă denumirea “Unleashed” (“Eliberat”) și oferă detalii subtile despre SUV-ul electric.

Conceptul Audi e-tron (foto) a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva din acest an. Versiunea de serie va prelua design-ul și mare parte dintre soluțiile tehnice ale conceptului, dar modelul pe care îl vedem în noua reclamă prezintă detalii cromate numeroase.

Aceasta este prima mașină din lume

fără oglinzi retrovizoare!

Nu e Audi e-tron!

Protecțiile din plastic și farurile LED, dar și stopurile unite de o bandă luminoasă LED se mai pot observa în cadrele scurte ale spotului.

Audi e-tron va primi un interior digitalizat, ca și conceptul. Audi e-tron trebuia să fie prima mașină de serie fără oglinzi retrovizoare, dar limuzina Lexus ES i-a luat-o înainte. Tehnologia însă e aceeași. Vezi aici cum funcționează camerele folosite în locul oglinzilor retrovizoare.

E-tron va avea volanul în patru spițe asemănător cu cel al limuzinei Audi A8, dar și un schimbător cu dimensiuni mai mari.

Crossover-ul electric va primi două motoare electrice și o baterie de 95 kWh, care îi vor asigura o autonomie de 402 kilometri.

Mașina va fi prezentată luni, 17 septembrie, în cadrul unui eveniment care va avea loc la San Francisco. Și va ajunge în showroom-uri la începutul anului viitor. Mulți clienți și-au rezervat deja mașina contra sumei de 1.000 de dolari.