Fiat știe că părinții sunt sensibili la siguranța copiilor lor. Iar cel mai nou spot publicitar care promovează noul Fiat 500L este tocmai despre asta. În reclama cu o durată de 40 de secunde, o barză aduce un bebeluș la ușa unei case. „Să facem loc pentru generația următoare”, este sloganul care 

Noul Fiat 500L vine în an aniversar, cu mai mult stil, mai multă carismă și cu tehnologie inovatoare. Imaginea spontană și extrovertită a mașinii, vizibilă din orice unghi, a transformat familia italiană a lui 500 într-un best-seller. Peste 430.000 de unități în versiune L s-au vândut în lumea întreagă din momentul apariției modelului în 2012.

Mai 500 ca niciodată, Fiat 500L vine acum în versiune Urban, Cross (fostul Trekking) și Wagon (disponibil și cu 7 locuri). Cu 40% dintre componente schimbate, mașina se laudă acum cu un sistem multimedia nou-nouț, cu o grilă mai robustă, faruri redesenate și o bară cu inserții cromate. Liniile orizontale din partea frontală dau senzația că mașina se așază mai sigur și mai convingător pe drum.

Când vine vorba de noile versiuni, Urban, Cross și Wagon, italienii se bat cu pumnul în piept numindu-le cu afecțiune Urban, Extra-urban și […]