Rolul mastilor personalizate in cresterea vizibilitatii unui brand

brand

Rolul mastilor personalizate in cresterea vizibilitatii unui brand. Pandemia de COVID-19 a afectat, extrem de mult, numeroase companii, determinandu-ne sa cautam noi mijloace de a comunica cu potentialii clienti. Targurile si expozitiile au fost anulate ori se desfasoara in mediul virtual ceea ce face si mai impoartanta captarea atentiei publicului tinta folosind metode noi si creative.

Potrivit Directorului General ExpoPrint Media Dragos Alexandru Leaota “o modalitate utila de promovare este cea care permite promovarea mesajelor in cat mai multe locuri. In acest context, mastile personalizate transforma publicul in amasadori premium ai unui brand”.

De ce sunt mastile personalizate un produs promotional interesant?

In aceasta perioada, mastile au devenit un accesoriu obligatoriu, cererea fiind destul de mare. Avand in vedere faptul ca ele sunt purtate zilnic, atat in cadrul activitatilor profesionale cat si in contextul celor recreative, ele reprezinta un foarte bun mesager.

Cum pot fi mastile personalizate folosite pentru cresterea vizibilitatii unui brand?

Iti doresti sa incluzi mastile personalizate in strategia ta de promovare insa nu stii cum sa faci ca acestea sa ajunga la publicul tau tinta? Aplica una sau mai multe dintre ideile de mai jos si, cu siguranta, rezultatele nu se vor lasa mult asteptate.

  1. Campanii promotionale

Pune brandul tau in mainile cat mai multor persoane oferindu-le ceva. Si cine nu isi doreste sa primeasca gratuit o masca, mai ales una diferita de cele clasice? Indulceste intelegerea tacita cu o competitie desfasurata in mediul online, pe retelele sociale. “Posteaza o fotografie purtand masca si poti castiga.”

  1. Folosirea lor de catre angajati

Clientii sustin companiile responsabile, ce au grija de oamenii lor. Oferindu-le angajatilor masti dovedesti ca iti pasa atat de starea lor de sanitate cat si de cea a clientilor. Mastile personalizate fac angajatii mai usor de recunoscut si iti oferta sansa de a include un mesaj mai detaliat sau unul amuzant. Ce spui de un fermoar cu textul  “Ne pare rau. Nu iti putem spune reteta sosului nostru special!” daca ai un fast food? Sau pur si simplu un zambet larg pentru o primire calduroasa.

  1. Realizarea unui spatiu special de vanzare

Daca detii un magazin, o reprezentanta auto sau chiar un service, poti realiza un spatiu special unde sa afisezi cateva modele de masti personalizate ce pot fi cumparate. Acest lucru va fi apreciat de clienti mai ales in momentul in care isi dau seama ca si-au uitat masca si chiar de fanii unui brand, care colectioneaza obiecte promotionale.

  1. Oferirea lor in momentul unei achizitii

Daca vrei ca brandul tau sa fie vazut in tot orasul si, in acelasi timp, sa ii faci pe clienti sa simta ca au primit ceva special, ofera-le o masca personalizata in momentul achizitiei unui produs. Gandeste-te la accest lucru ca la un program de loializare si pregateste un bonus pentru cei care, la urmatoarea vizita, poarta masca.

  1. Integrarea unui generator de lead-uri

Ai nevoie de un lead magnet pentru website ori de un call to action pentru o reclama? Ofera o masca cu solicitarea unei cotatii, abonarea la o baza de date ori alta solicitare ce te poate ajuta. Personalizeaz-o cu un design dragut si, cu siguranta, vei reusi sa atragi atentia. Nu i-ai convins sa realizeze actiunea dorita? Nicio grija! Oricum iti vor promova brandul atunci cand vor purta masca primita cadou.

Adaugati comentariu