Polonezii au testat Dacia Duster, aflată la cea de-a doua generație. Cel mai ieftin SUV de pe piața europeană a ajuns sub lupa jurnalistului Marek Wieruszewski, care a postat testul cu mașina românească pe vlogul său.

“În țări în care oamenii nici nu știu unde este România pe hartă, Dacia este vândută sub brand-ul Renault”, spune editorul auto în debutul testului său, convins că țara noastră nu e tocmai cunoscută în lume.

Marek menționează grila redesenată, farurile și stopurile noi, barele cu design nou și sistemele de siguranță contemporane și strâmbă din nas când se urcă la volan, pentru că abia are loc să se strecoare în scaun. Dar este încântat să vadă că acum, coloana de direcție se poate regla și pe adâncime, și pe înălțime. “Tot nu am o poziție bună la volan”, se plânge jurnalistul polonez cu o înălțime de 1,75 m. Dar nu menționează și greutatea.

Marek se arată deranjat de mecanismul de reglare a poziției scaunului, pentru că, spune el, sună de parcă ar fi ruginit.

Cotiera e prea joasă, dar plastice mai bune ca la generația anterioară, este concluzia jurnalistului în privința interiorului SUV-ului Dacia. “Vrei o mașină ieftină, asta primești”, spune acesta, dezamăgit și de spațiul la picioare rezervat celor care iau loc pe bancheta din spate.

O expediție în off-road, deși mașina testată este cu tracțiune față, mai trece un punct în contul Duster-ului.