Cea mai recentă reclamă la Coca-Cola difuzată în Arabia Saudită vine în sprijinul femeilor care vor să conducă. În imagini, apare o adolescentă căreia tatăl îi predă primele lecții de condus. În Arabia Saudită, femeile vor avea să conducă de la mijlocul lui 2018.

Pentru a-și încuraja fiica să plece ușor de pe loc și să frâneze fără să bruscheze pedala de frână, tatăl pune o sticlă cu băutura carbo-gazoasă pe bord. La finalul minutului publicitar, tânăra șoferiță gonește pe drumurile pustii din deșertul saudit.

Numeroase companii auto și-au arătat suportul pentru spotul publicitar lansat de Coca-Cola. Pe de altă parte, producătorul de băuturi răcoritoare a fost acuzat că reclama difuzată sub sloganul “Schimbarea are gust”, a fost acuzată că profită de schimbarea istorică a legislației saudite. Coca-Cola intenționează să investească 100 de milioane de dolari pentru a deschide o uzină în Arabia Saudită în anul 2019.

Deși vor avea voie să conducă și să intre pe stadioane din iunie anul viitor, femeilor nu li se permite să obțină un pașaport sau să părăsească statul fără permisiunea unui gardian bărbat, iar în public, sunt obligate în continuare să poarte abaya.