Lamborghini Urus și-a încheiat călătoria în jurul lumii. Pornit la drum pe 4 decembrie 2017, de la Sant’Agata Bolognese, super SUV-ul Italian a ajuns în 114 orașe în numai 4 luni.
Lamborghini a agitat piața SUV-urilor de lux cu Urus. Cererea depășește cu mult așteptările italienilor, iar călătoria în jurul lumii i-a convins pe clienții din cele mai îndepărtate zone ale mapamondului că Urus e mai interesant decât apare în fotografii.
Lamborghini speră că Urus va dubla cifrele de vânzări ale companiei, atrăgând clienți ai altor brand-uri cu cel de-al doilea SUV al constructorului italian și intrând în lumea ultra-populară a SUV-urilor, la trei două decenii de la venirea pe lume a lui LM002.
Urus și-a plimbat cei 650 de cai putere la Paris, Roma și Moscova. SUV-ul de peste 200.000 de euro a rulat pe bulevardele din Beverly Hills și a întors capete la Hollywood. A prins cireșii înfloriți la Tokyo, înainte de a-și arăta silueta fotogenică la poalele vulcanului Fuji.
Super SUV-ul italian este construit pe platforma MLB, care stă și la baza lui Audi Q7, Bentley Bentayga și Porsche Cayenne. Cele 2.154 kg ale lui Urus sunt puse în mișcare de un motor V8 biturbo de 4.0 litri, care îl ajută să alerge de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde. O transmisie automată ZF cu 8 rapoarte expediază puterea către toate cele patru roți.
În România, Urus vine cu un preț de pornire de 206.000 de euro. 20 de români l-au comandat deja.