Dacă ți se pare că soacra te crede șofer de taxi, BMW M îți dă soluția. Cu asemenea mașini, nu va mai vrea să călătorească alături de tine. Iată cel mai recent clip publicitar din seria “Too Much” (“Prea mult”).
Unul dintre spoturile recente îl arată pe ginere ajungând la destinație cu soacra pe post de… copilot. Dar călătoria în mașina ultra-performantă cu patru țevi de evacuare, scaune sport și roll cage nu i-a plăcut deloc doamnei din dreapta. Nici coborârea din mașină nu e ușoară. M-ul de la BMW este “prea jos”, “prea inconfortabil”, “prea îndrăzneț”, “prea puternic”, “prea afurisit”. E clar, nu e o mașină pentru soacre.
Din aceeași serie, fac parte clipurile “Too Loud” (“Prea zgomotos”), în care o tânără întârziată la nuntă atrage atenție tutoror cu mașina ei zgomotoasă și “Too Low” (“Prea jos”), în care un tânăr șofer de M vede și admiră, de la volan, mai mult decât și-ar fi dorit. Realitatea poate fi înșelătoare…”Too sensitive” („Prea sensibilă”) este povestea unei doamne care intră în panică atunci când își vede iubitul venind spre mașină cu înghețată, iar „Where too much is just right” („Prea mult este exact atât cât trebuie”) este o escapadă pe circuit, acolo unde M-urile se află în habitatul lor natural.