Noul Volkswagen Golf – Cel mai așteptat model al anului este aici!

Noul Volkswagen Golf (27)

Noul Volkswagen Golf este aici! Cel mai așteptat model al anului, vândut, până la această oră, în 35 de milioane de unități, a fost dezvăluit înaintea prezentării oficiale, programate pentru seara aceasta, la Wolfsburg.

Pregătit să înceapă un nou capitol în istoria modelului, noul Golf a urcat pe o scenă uriașă, cu o lățime de 20 de metri și o înălțime de 8 metri, în fața unui ecran de 5 metri înălțime, format din 790 de module LED.

Noul Volkswagen Golf (10)

Bestseller-ul german, cel mai de succes model european din istorie, a primit un look modern și tehnologie de ultimă oră, dar și își păstrează în mare gama de motorizare cu care fanii sunt familiarizați de la generația anterioară.

Noul Volkswagen Golf Mk8 demarează ofensiva hibridă în gama compactă. Nu mai puțin de cinci versiuni hibride vor fi disponibile în gamă. Clienții vor putea comanda astfel un eTSI într-una dintre cele trei versiuni de putere, cu 110, 130 și 150 CP.

Noul Volkswagen Golf (12)

Vor fi disponibile și două versiuni plug-in hybrid, una cu 204 CP și cealaltă, care va ocupa, pentru moment, poziția vârfului de gamă, cu 245 CP. Acestea vor primi o baterie litiu-ion de 13 kWh, care permite parcurgea cu emisii zero a aproximativ 60 de kilometri.

Gama de motorizare va include și un TSI, un diesel (TDI), o versiune pe gaz natural (TGI), două motoare cu patru cilindri pe benzină (cu 90 și 110 CP), două motoare diesel cu patru cilindri (cu 115 și 150 CP) și un TGI cu 130 CP. Nemții trec în contul versiunii TDI un consum mai mic cu 17% față de generația anterioară.

Noul Volkswagen Golf (24)

Anul viitor va ajunge pe piață și Golf GTI cu 235 de cai putere. Acesta ar putea fi urmat de Golf GTI Cup cu 290 de cai putere și ulterior, de Golf R, cu 330 de cai putere. Nu va mai fi disponibil e-Golf, pentru că misiunea rulării cu emisii zero este acum responsabilitatea gamei ID.

Noul Volkswagen Golf măsoară 4,284 mm în lungime, 1.789 mm în lățime și 1,456 m în înălțime, având un ampatament de 2.636 mm.

Noul Volkswagen Golf (11)

Noul design nu reprezintă o revoluție. Așa cum anunțau cei care au coordonat proiectul Golf – modelul este ușor de identificat.

„Această mașină este complet nouă. Dar, bineînțeles, un Golf rămâne un Golf pentru totdeauna, pentru că acest concept care stă la baza lui este atemporal”, susține Ralf Brandstätter, directorul operațional de la Volkswagen.

Faruri cu semnătură luminoasă nouă, o capotă redesenată, un profil cu linia acoperișului descendentă și o parte frontală cu stopuri noi, cu dispunere orizontală, definesc imaginea celei de-a opta generații. Modelul are un coeficient aerodinamic de 0.275.

Noul Volkswagen Golf (7)

Și în cabină apar o serie de noutăți. Un instrumentar digital, un head-up display opțional și sistemul multimedia MIB, redat pe un ecran tactil nou, creează la bord o atmosferă high-tech. Noul Volkswagen Golf va primi și control vocal, sistemul fiind activat la rostirea salutului „Hey Volkswagen!”.

Volkswagen susține că noul Golf ridică ștacheta în clasa compactă în ceea ce privește rularea asistată. Funcția Travel Assist permite deplasarea autonomă pe autostradă cu până la 210 km/h, fără ca șoferul să fie nevoit să acționeze direcția, pedala de accelerație sau de frână.

Noul Volkswagen Golf va ajunge în showroom-uri în această iarnă.

 

Adaugati comentariu