O măsură luată de aeroportul din Calgary, Canada, a pus pe jar asociațiile pentru protecția persoanelor cu dizabilități. În urma unui contract semnat cu Lexus, câteva dintre locurile rezervate persoanelor care au nevoie de asistență au fost transformate în locuri de parcare exclusive pentru șoferii de automobile cu logo-ul L.
Locurile de parcare au fost revopsite, iar semnul internațional care reprezintă un cărucior a fost înlocuit de logo-ul brand-ului. În mod bizar, reprezentanții Lexus Canada spun că nu știu nimic despre această măsură și despre planurile conducătorilor aeroportului.
Purtătorul de cuvânt al aeroportului, Jody Moseley, susține că acela este spațiu publicitar vândut companiei Lexus și că astfel sondează diverse modalități de a oferi beneficii clienților. La scurt timp după această declarație, reprezentanții aeroportului au anunțat că vor returna acele locuri persoanelor cu dizabilități. Chiar Lexus și-a cerut scuze public și le-a cerut să revină la configurația anterioară a parcării.
“Lexus Canada cere scuze sincere tuturor acelora care s-au simțit jigniți de campania recentă desfășurată la aeroportul din Calgary. Nu am știut că acele locuri vor fi transformate anume în cadrul acestei campanii și am cerut corectarea greșelii cât mai rapid, aducând spațiul de parcare la utilizarea sa inițială.”