Test drive Mazda3 – 5 lucruri pe care trebuie să le știi despre cel mai frumos hatchback

Noua-Mazda3-37

Că este cel mai frumos hatchback compact, asta vedem cu toții. Cu toate astea, sunt mult mai multe caracteristici care definesc noua Mazda3, pe care eu le-am aflat la primele teste oficiale și pe care sunt gata să vi le dezvălui.Test drive Mazda3 Skyactiv-G 122 Plus.

Splendidă, din orice unghi o privești: a patra generație a compactei nipone afișează o simplitate lascivă, aproape indecentă, care atrage deopotrivă privirile ambelor sexe. Pare o compactă dezbrăcată de bandouri și cute, care își afișează fără inhibiții șoldurile planturoase. Dincolo de asta, vă prezint cinci lucruri esențiale despre Mazda3, pe care nu le veți găsi în niciun comunicat de presă!

Noua-Mazda3-4

Mașina asta stă pe șosea mai bine decât orice rival actual!

Știu, afirmația ar putea părea hazardată, de aceea am reflectat de multe ori înainte de a o spune. Am decis s-o fac, totuși, pentru că fix așa am simțit în timpul testelor. Iată cum stă treaba: japonezii au luat precedenta platformă și i-au adăugat elemente de rigidizare longitudinale suplimentare (pe lângă cele laterale și verticale) și au mărit procentul de oțel ultra-aliat (>980 MPa) de la 3% la 30%. Apoi, au scăpat de suspensia spate multi-link și au dezvoltat una semiindependentă, cu brațe retrase (fapt care m-a făcut să-i acuz în sinea mea de tăierea costurilor cu orice preț). În final, au perfecționat sistemul G-Vectoring, care acționează impreceptibil frânele pe fiecare roată în parte, crescând stabilitatea, și l-au numit acum ”Plus”.

Ce le-a ieșit? Pur și simplu, compacta a ajuns la un grad de stabilitate pe viraje uluitor! Dar, și mai important, ESP-ul nu intervine decât după limită, iar mașina creează o asemenea senzație de siguranță (niciodată nu devine ”nervoasă”, ci rămâne permanent ”armonioasă”) încât, simplu, nu cred că există rival în segment în acest moment. Jinba ittai se simte mai pregnant ca oricând!

”Less is more” înseamnă multe lucruri.

De exemplu, înseamnă că nu puteți comanda nici opțional proiectoare de ceață (farurile LED standard sunt suficiente, zic japonezii) sau jante de 17 inci (sunt disponibile doar de 16 și de 18 inci), ca să nu stricați aspectul exterior. Mai înseamnă că nu există în spate guri de ventilație, mufe USB, priză de 12 V, sau ochiuri de prindere a plasei de amarare în portbagaj. De aceea, less is more, pe cât de frumos arată, poate afecta funcționalitatea.

Citește mai departe pe www.autoexpert.ro!

Adaugati comentariu