Noile anvelope Bridgestone DriveGuard – Bodyguard de cursă lungă

Bridgestone DriveGuard 4

Doamnă, ce faci când ai pană? Suni un prieten? Suni serviciul de asistență rutieră? Orice soluție nu implică punerea roții de rezervă de către femeia care conduce mașina, este viabilă. 86% dintre femei nu vor schimba niciodată o anvelopă. Pentru ele, există Bridgestone DriveGuard – anvelopa runflat care permite rularea pentru încă 80 de kilometri, cu o viteză de până la 80 km/h și după ce aceasta a fost avariată.

Beneficiind de o tehnologie care are la bază pereți laterali dublați și aripioare de răcire, pneurile pot fi montate pe orice vehicul de pasageri, indiferent de  producător sau model, cu o restricție de dimensiune de până la 18 inci. Bridgestone DriveGuard va fi disponibil în Europa în 19 mărimi de vară și 11 de iarnă, de la 185/65 R15 până la 245/40 R18. Cauciucurile DriveGuard nu sunt recomandate pentru auto-utilitare sau SUV-uri de clasă medie și mare.

Bridgestone DriveGuard 2

Anvelopele Bridgestone DriveGuard echivalează – susține producătorul – cu siguranța și oferă aderență și pe teren dificil, dar și confort, deși sistemul TMPS (monitorizarea presiunii în pneuri, sistem obligatoriu începând cu 2014) anunță scăderea de presiune.

Statisticile arată că nimeni nu este ocolit de ghinionul unui cauciuc perforat sau secționat. 60% dintre șoferi au suferit pene numai în ultimii patru ani, situații pentru remedierea cărora au fost necesare în medie 3 ore. Cu o anvelopă runflat ar fi ajuns la timp la întâlnire, ar fi plecat liniștiți acasă și ar fi rezolvat problema la un service de roți, a doua zi.

„Bridgestone DriveGuard îţi permite să-ţi continui drumul şi să eviţi inconvenienţele ce survin brusc şi situaţiile periculoase care pot apărea atunci când ai o pană de cauciuc. Ţinând cont de limitele de viteză şi distanţă indicate, şoferii pot alege singuri unde şi când să îşi înlocuiască cauciucul”, a declarat Tom Adams, Director Replacement Sales în cadrul Bridgestone Europa.

Bridgestone DriveGuard 3

Pentru că nu i-am crezut pe cuvânt pe producători, am testat tehnologia în cadrul evenimentului organizat de Bridgestone la București. Am avut șansa să conducem mașini cu pană provocată intenționat! S-au bătut cuie în anvelope dreapta față, dar la rulare, în mod surprinzător, mașina a rămas ferm pe poziție, permițând control deplin și asigurând confort chiar și peste denivelările pentru reducerea vitezei sau gropi. Evident, mașina poate fi dezechilibrată la viteze care depășesc limita impusă de producător. Singurele indicii că automobilul rulează cu o anvelopă avariată au fost înclinarea acestuia către partea dreaptă, acolo unde aveam pană, și zgomotul cuiului înfipt în anvelopă, pe asfalt.

Așa că, doamnelor, nu mai este nevoie să le dați programul peste cap soților și prietenilor!