Mercedes-AMG a ridicat ștacheta în segmentul coupe-urilor cu patru uși și le dă fiori reci pe șira spinării celor de la Porsche, Panamera având sacum un rival serios în lupta pentru coroana de rege al acestuia.
Noul produs este primul model cu patru uși al celor de la Affalterbach, aduce mai mult spațiu și putere familiei AMG și este considerat urmașul de drept al legendarelor SLS și AMG GT. ”Acest model îmbină dinamismul probat pe circuit de versiunea cu două uși cu calitățile necesare unui model pe care îl utilizezi zi de zi în trafic și reprezintă o variantă unică de a pune în valoare atributele fundamentale ale mărcii, exprimate de sloganul Driving Force”, a precizat, la momentul lansării, Tobias Moers, CEO al Mercedes-AMG GmbH.
Stilistic vorbind, remarcăm silueta deopotrivă ”musculoasă” și aerodinamică a lui Mercedes-AMG GT 4-door Coupe, grila Panamericana, deja familiară, cu lamele verticale care sprijină logo-ul cu stea în trei colțuri, sub care avem prize de aer cu elemente aerodinamice, precum la Mercedes-AMG GT R, ori farurile MULTIBEAM LED. Dacă îl privim din lateral, remarcăm ferestrele fără rame, bosajele proemintente ale roților, și parbrizul spate plonjat, care completează fericit tușele acestui coupe-sportiv, și permite mașinii să beneficieze de cel de-al doilea rând de scaune. Zona din spate este caracterizată de detaliile deja tipice pentru un AMG GT: lumini LED înguste, care împart ușa masivă, dar și eleronul care poate fi extins pe mai multe nivele și este un element important al aerodfinamicii active.
Modelul oferă și un portofoliu extins de pachete de opțiuni: Night Package (elemente negre), Chrome, Two Carbon-Fibre (evident, finisările sunt realizate cu materialele respective) sau Aerodynamics, care oferă mașinii un look mai sportive și vine cu un Jet-Wing în culoarea Silver Shadow în zona frontal, respectiv un eleron fix, în cea spate, menit să crească apăsarea aerodinamică la viteze mari.
Interiorul oferă un mix de […]